Hiihtoloma ohi. Tai no mulla se jatkuu keskiviikkoon asti, mutta olen parhaillaan bussissa menossa jo opistolle. En jaksa kotona olla yksin ja saan tehtyä sen tuotannonhallinnan tuotantoraamatun... tosin hokasin vasta, että jätin muistitikun kotiin... perkeleen perkele. No, ei siinä onneks mene kauaa kun tekee ne uudelleen. :D Kuitenkin kässäri on valmiina ja Hennalta sitten kopsin kaiken muun. :D

Oli kyllä taas ihan helmi viikonloppukin. :) Tytöt + Jesse, Petteri ja Antti oli mun luona. ^^ Maria ja Auri nyt tuli jo perjantaina ja muu porukka lauantaina. Oli ihanaa, kun ei ollut enää niin hiljaista kotona. :P Vaikka kyllähän Musti ja muut siinä kävi viikon aikana, mutta kuitenkin. Ja tietenkin opistolaisia oli ihana nähdä. Jesse olikin huippu lauantaina, kun menin niitä ulos vastaan ja hyvä kun ehdin sanomaan moi, niin Jesse oli jo halaamassa. :) Kyllä sitten kaikki muutkin mua tietenkin halasi, Petteri kyllä vasta sisällä. :) Tänään taas näkee Kestin Tonin ja Hennan ja muut. :) Tärkeimmät näin viikonloppuna. <3 Sinin ja Tiian näkee vasta huomenna.

Sitten ollaankin seuraavat puolitoista viikkoa opistolla... olen ens viikonlopun siellä, tarkoitus mennä Hennalla käymään. Ja kuitenkin Konsta ja Aurikin on jäämässä ainakin... Luultavasti myös Antti.

Ihanaa, kun on nettitikku niin voi olla netissä ja mesessä vaikka missä. :D ytkin mesetän Tanjan, Jounin ja Sannin kanssa. :P Ei tarvitse bussimatkaa miettiä, että mitähän sitä tekisi, kaks tuntia kuluu hyvin nopeesti. :D